Božský Kája propadl chuti čaje

sobota 28. květen 2011 16:42

I několikanásobný slavík dokáže potlačit herecké sklony a tvářit se přirozeně. Dokonce tak, že tomu co říká nikdo neuvěří.

Reklama, jako nutná daň všech kteří požívají výdobytků tržní ekonomiky je pro mnohé nudná a ohraná. Najde se pár záblesků v podobě vtipu a ironie vložených do těch pár vteřin naplněných přesvědčováním. Sám jako většina diváků při reklamě odcházím nebo přepínám kanál. Reklama na mě nepůsobí a zřejmě nikdy nebude.

V poslední době jsem jako obvykle v jednu chvíli zapomněl přepnout a ejhle. Zničeho nic Kája! Jako vždy usměvavý a s přesvědčivým výrazem neherce. Zvědavost mi nedala a čekal jsem co vykouzlí jeho slavičí hlas za překvapení. Jako zpěvák není můj favorit, ale jako stálý pijec čaje Tea-m je prostě božský. Jeho přímo vynucený výraz v obličeji mě přiměl se zasmát a litovat toho, že jsem ještě nezkusil, jak sám říká „čaj tííím“.

Jeho vtip nespočívá v hodinách dřiny při nacvičování správného výrazu, ale naopak v absolutní přirozenosti, která vás přesvědčí o tom, že reklama se dělá pouze pro peníze. Přesně tenhle výraz, při kterém snad ani nemůžete uvěřit že zmiňovaný čajový produkt někdo pije, dělá z těchto spotů výbornou zábavu a člověk se když už nic, alespoň pobaví.

Ono vlastně nejde o žádnou reklamu, abych byl vůči mistrovi objektivní. On sám to přece s plnou vážností popírá. Podle jeho vlastních slov jsme národ, který miluje „tííím“. Takže kdo nepije tííím není Čech. Nezbývá než zaběhnout do krámu a pořídit si mistrův produkt, kterému by on samozřejmě nikdy reklamu nedělal.

Kdo neskáče netííímuje není Čech.

Patrik Weiss

Patrik Weiss

Patrik Weiss

Názorový surrealismus k dění politickému i zábavnému či jen nutkavá potřeba komentáře.

Nemá cenu litovat toho co jsme nezažili.

 

TOPlist

Tipy autora

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky